31 ianuarie 2017

Rezultatele Campaniei naţionale „OSCAR, ŞARPELE HOINAR”

Vezi ce economii de combustibil şi reduceri de CO2 au obţinut elevii din Câmpina

În perioada 16-30 septembrie 2016, în cadrul Săptămânii Europene a Mobilității, 111 elevi ai Şcolii Gimnaziale Centrale din Câmpina au participat la cea de-a treia ediție națională a campaniei europene Traffic Snake Game (TSG).


În România, campania TSG s-a derulat sub denumirea „OSCAR, ȘARPELE HOINAR”, creată pentru a încuraja elevii, părinții și cadrele didactice să adopte moduri sustenabile pentru deplasarea la școală. Campania propune mersul pe jos, cu bicicleta și cu mijloacele de transport în comun, în defavoarea deplasărilor cu mașina. TSG se organizează în paralel în 20 țări europene, iar România ocupă primul loc după doi ani de desfășurare, înscriind cel mai mare număr de școli și realizând economii importante de combustibili și reduceri considerabile ale emisiilor de dioxid de carbon. 
Traffic Snake Game 2016 a generat economii de CO2 cu 38% mai mari față de anul 2014 și cu 19% mai mari față de anul 2015


“Școala noastră a reprezentat orașul Câmpina în această campanie, iar rezultatele obţinute ne fac deosebit de mâdri” – ne-a declarat prof. Laura Iordache, coordonatoarea acestui proiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu